Kelulusan Kementerian Kesihatan Untuk Jualan

Darussalam AITI dan produk atau barang jualan hendaklah mendapat kelulusan AITI. Kebenaran khas hendaklah diperolehi dari Ketua Pengarah Perkhidmatan Kesihatan Kementerian Kesihatan.


Moh Gives Conditional Approval For Import And Distribution Of Two Covid 19 Self Kits News Rojak Daily

Kesihatan makanan tambahan kosmetik dan lain-lain produk di bawah kawalselia Kementerian Kesihatan Malaysia KKM telah mendapat kelulusan daripada KKM dan sentiasa mematuhi Undang-Undang dan Peraturan semasa yang berkuat kuasa.

Kelulusan kementerian kesihatan untuk jualan. Senarai Banned Product ini hanya digunakan sebagai rujukan tambahan sebelum membeli produk kesihatan. Bagi perniagaan di bawah Establismen Kecantikan dan Kesihatan seperti senarai perkhidmatan di Lampiran A 1. Para pengguna diingatkan untuk sentiasa menyemak status pendaftaran produk kesihatan dan notifikasi kosmetik melalui laman web rasmi Bahagian Regulatori Farmasi Negara NPRA Kementerian Kesihatan Malaysia.

Syarikat adalah diingatkan untuk. Sehubungan dengan itu Kementerian Kesihatan perlu membuat penjelasan terhadap status kelulusan rapid covid-19 testing kit secara terperinci untuk kepentingan dan.


Bagaimana Kenalpasti Iklan Yang Telah Diluluskan Program Perkhidmatan Farmasi


LihatTutupKomentar