Permintaan Nak Minta Scan Baby Di Klinik Kesihatan

Kami pun plan pergi scan sahaja di klinik panel. July 7 Musim PKP ramai mak-mak risau nak buat check up baby di Klinik Kesihatan.


Annura Clinic Medical Surgery Postări Facebook

Cuma tak puas hati bila dekat KK tempat saya ada scan baby cuma doctor taknak scan.

Permintaan nak minta scan baby di klinik kesihatan. So tu yg Dilah nak review klinik. Jadi sementara menunggu baby nak keluar mari kita kongsikan sedikit pengalaman ibu mengandung ini tentang scan baby sepanjang check up di Klinik Kesihatan. Scan pon free checkup klinik.

SCAN BABY DI TERENGGANU. 7 bulan dah refer specialist dah la doctor. Dilah nak share sebab kali ni Dilah buat scan kat klinik lain dan kebetulan pulak klinik ni pun baru lagi dibuka.

Jadi sebelum mula buat buku merah tu boleh pergi ke mana-mana klinik yang ada. Cek jantung baby. SCAN 4D BABY DI KLINIK ARISSA Assalamualaikum.

Sebenarnya dah lama Dilah nak share mengenai scan 4D untuk baby ni. Sebenarnya dah lama Dilah nak share mengenai scan 4D untuk baby ni. Katanya 7 bulan baru scan.

Dan sebelum itu Klinik Kesihatan scan baby. Klinik Perubatan Hijraa 24 Jam Chendering. Lebih nya klinik swasta ni kita dapat scan baby jadi kita akan tahu dengan jelas perkembangan baby dari segi kedudukan okay atau tidak air ketuban macam mana.

Ujian Swab COVID-19 di Klinik. Baru-baru ni masa kandungan dah genap 36 minggu adalah kali terakhir ibu tengok baby melalui ultrasound.


Grab Kisah Penuh Cik Zalilah Di Sini Facebook


LihatTutupKomentar