Produk Makanan Kesihatan Diabetes Keluaran Malaysia

212 Sijil Kesihatan boleh dikeluarkan bagi produk yang diklasifikasikan sebagai produk makanan di negara pengimport tetapi diklasifikasikan sebagai produk farmaseutikal di Malaysia. Di samping itu KKM juga menjalankan analisis ke atas 10 produk makanan kategori lain keluaran Taiwan yang diimport ke Malaysia.


Stevia Pengganti Gula Photos Facebook

Perkongsian tentang pemakanan sihat makanan tambahan agar kita tidak tua sebelum usia dan dapat sihat.

Produk makanan kesihatan diabetes keluaran malaysia. Senarai ini bertujuan memberi maklumat kepada orang ramai berkaitan produk kesihatan kosmetik dan produk makananminuman yang dicemari racun atau tidak berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia. Produk-produk ini telah dirampas di pasaran dan dilarang penjualannya oleh Kementerian Kesihatan Malaysia. Senarai Produk Yang Diharamkan Banned Product - dahulunya dikenali sebagai PharMel Blacklist adalah maklumat tambahan yang disediakan oleh Bahagian Penguatkuasaan Farmasi Kementerian Kesihatan Malaysia.

211 Pengeluaran Sijil Kesihatan bagi produk yang melalui transhipment tanpa sebarang pemprosesan adalah tidak dibenarkan. Sebanyak 15 lagi produk makanan keluaran Taiwan bagi kategori makanan yang disyaki tercemar telah dianalisis dan disahkan tidak mengandungi DEHP seperti di Lampiran 1. Senarai ini bertujuan memberi maklumat kepada orang ramai berkaitan produk kesihatan kosmetik dan produk makanan.


Angio Malaysia Home Facebook


LihatTutupKomentar