Kementerian Kesihatan Malaysia Kebersihan Makanan

Semua permohonan Sijil Eksport Sijil Kesihatan Sijil Eksport. Mulai 15 Mac 2021 semua industri makanan boleh membuat Pendaftaran dan menggunakan sistem FOSIM 20.


Kementerian Kesihatan Malaysia 5 Amalan Keselamatan Makanan Yang Perlu Dipatuhi Kamisediamembantu Sumber Bahagian Keselamatan Dan Kualiti Makanan Kkm Facebook

Sehubungan itu Kementerian Kesihatan Malaysia KKM telah memperkenalkan suatu skim yang mudah untuk diperolehi dan memenuhi keperluan minima yang diperuntukkan.

Kementerian kesihatan malaysia kebersihan makanan. Pengendali makanan yang tidak menjaga kebersihan Menyedari hakikat ini Kementerian Kesihatan Malaysia KKM telah mewajibkan semua pengendali. Keperluan kesihatan asas yang mencukupi. Gambar 1.

Pengendalian makanan yang bersih. Hakcipta Terpelihara 2005-2021 Bahagian Pendidikan Kesihatan Kementerian Kesihatan Malaysia Paparan Terbaik Menggunakan Internet Explorer 10 ke atas atau. Kebersihan diri pengendali makanan.


Bkkm Makanan Peraturan Peraturan Kebersihan Makanan Info Sihat Bahagian Pendidikan Kesihatan Kementerian Kesihatan Malaysia


LihatTutupKomentar