Daftar Dengan Kementerian Kesihatan Malaysia

Pusat Perubatan Nuklear Dan Radioterapi. Klik Delete untuk menghapuskan data.


Kementerian Kesihatan Malaysia Kini Anda Boleh Ke Helpdesk Di Mysejahtera Jika Anda Ingin Memohon Vaksinasi Bagi Tanggungan Yang Terlantar Di Atas Katil Bedridden Terdapat Juga Pilihan Untuk Memohon Vaksinasi Awal Bagi

Perhatikan Login ID anda akan bermula dengan AG diikuti Login yang anda masukkan AGcompagent ii.

Daftar dengan kementerian kesihatan malaysia. FoSIM Domestik adalah Sistem Maklumat Keselamatan Makanan Malaysia untuk Domestik. Kategori Premis Makanan Yang Wajib Didaftar. Pendaftaran premis makanan merupakan salah satu peruntukan undang-undang di bawah Peraturan-Peraturan Kebersihan Makanan 2009.

Pendaftaran adalah Apa itu FoSIM Domestik. Insititut Penyelidikan Tingkahlaku Kesihatan. Pengusaha makanan adalah bertanggungjawab untuk mendaftar premis makanan dengan Kementerian Kesihatan Malaysia.

Pusat Kawalan Kusta Negara. Klik Check Availability untuk semak samada Login pilihan anda telah wujud atau tidak. Klik Edit untuk mengedit data.

Sistem aplikasi FoSIM Domestik ini membolehkan pendaftaran. Makanan Perlu Berdaftar Dengan Kementerian Kesihatan Malaysia. Jika Ya sila tukar dengan.

Pengusaha makanan adalah bertanggungjawab untuk mendaftar premis makanan dengan Kementerian Kesihatan Malaysia. Pusat Pergigian Kanak-Kanak Kolej Latihan Pergigian Malaysia.


Portal Rasmi Kementerian Kesihatan Malaysia


LihatTutupKomentar