Pengarah Bahagian Perancangan Dan Pembangunan Kementerian Kesihatan Malaysia

Setiausaha Bahagian Bahagian Dasar dan Hubungan Antarabangsa Kementerian Kesihatan Malaysia. Penggubalan Wawasan dan Dasar Kesihatan Negara.


Bahagian Perancangan Kkm Posts Facebook

Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan.

Pengarah bahagian perancangan dan pembangunan kementerian kesihatan malaysia. Bahagian Perkembangan Kesihatan Awam. Penyediaan Pelan Strategi Kesihatan. Bahagian ini juga bertanggungjawab membuat pemantauan bagi projek-projek pembangunan yang diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia dalam Rancangan Malaysia.

03 8883 2371 Faks. Pejabat Timbalan Ketua Setiausaha Pengurusan Aras 12 Blok E7 Kompleks E. Bahagian Pembangunan Kementerian Kesihatan Malaysia Aras 2 7 dan 9 Blok E6 Kompleks E Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan 62590 Wilayah Persekutuan Putrajaya Malaysia.

Bahagian ini berperanan dalam menguruskan kerja-kerja menaiktaraf ubahsuai dan kerja-kerja pembaikan kecil dibawah objek mengurus B42 dan objek pembangunan P42. Unit PDPK membantu Bahagian Perancangan menyediakan perancangan perkhidmatan yang cekap berkesan bertepatan masa dan mesra pelanggan di dalam melaksanakan tanggungjawab dalam aspek-aspek berikut. Pejabat Timbalan Ketua Setiausaha Kewangan Aras 12 Blok E7 Kompleks E.

Bahagian Dasar Dan Perancangan Strategik Farmasi. Bahagian Pembangunan Kesihatan Keluarga. Bahagian Lembaga Farmasi Malaysia.


Certificate From The Ministry Resume Format In Word Word Free Sample Resume Format


LihatTutupKomentar