Saringan Kesihatan Di Hospital Swasta

Ujian Saringan COVID-19 di hospital swasta dan rumah. Maklumat mengenai senarai hospital dan klinik swasta yang menjalankan saringan COVID-19 boleh didapati di laman web rasmi Bahagian Amalan Perubatan Kementerian Kesihatan Malaysia iaitu di pautan.


Bernama Rujuk Pesakit Bukan Covid Ke Hospital Swasta Aphm

Kementerian Kesihatan Malaysia telah bekerjasama dengan pihak swasta dalam membendung Covid-19 di mana ujian saringan kini boleh dibuat melalui klinik hospital dan syarikat perubatan swasta.

Saringan kesihatan di hospital swasta. Jika anda ingin jalankan ujian saringan COVID-19 atau Screening Triaging Related to COVID-19 anda boleh juga lakukan di Klinik Perubatan dan Hospital Swasta. Berhubung harga kos rawatan untuk hospital kerajaan adalah percuma bagi mereka yang memenuhi kriteria tapisan kesihatan. Berikut adalah senarai klinik dan fasiliti swasta yang boleh anda kunjungi untuk membuat ujian saringan.

Kementerian Kesihatan Malaysia telah bekerjasama dengan pihak swasta dalam membendung Covid-19 di mana ujian saringan kini boleh dibuat melalui klinik hospital dan syarikat perubatan swasta. Antara saringan kesihatan yang boleh dilakukan melalui Skim PeKa B40 dan ianya adalah. Senarai Hospital Swasta Klinik Swasta Untuk Saringan.

Selain itu pihak kerajaan juga melaksanakan kerjasama dengan pihak swasta untuk menawarkan perkhidmatan ujian sampingan COVID-19 di hospital atau di.


Hospital Swasta Nyata Komitmen Rawat Pesakit Covid 19


LihatTutupKomentar