Semoga Diberi Kesihatan Yang Baik Dan Sentiasa Diberkati Allah Swt

Ayahlah my first love dan sehingga ke hari ini anakmu ini tidak pernah melupakan rasa cinta dan. Happy Birthday Bro semoga diberkati ALLAH SWT sentiasa.


Assalamualikum Dan Selamat Pagi Wish All Your Dreams Come True Jaga Kesihatan Kita Semua Sepanjang Pkp In Sha Allah Selesai Pkp Ken Work Hard Sweat Dream

Moga sentiasa dimurahkan rezeki diberkati dan dirahmati Allah swt jodoh yang kekal sampai syurga kebahagian yang berpanjangan bersama isteri dan.

Semoga diberi kesihatan yang baik dan sentiasa diberkati allah swt. Semoga ayah diberi kesihatan juga umur yang panjang rezeki yang diberkati dan kasih sayang yang melimpah ruah. Jaga diri dan ingatlah bahawa ayahlah ayah yang terbaik bagi kami. Semoga panjang umur fizo murah rezeki dan bertemu jodoh baik-baik Aamin.

Semoga Allah SWT memberkati ayah panjangkan umurnya dan berikan kempurnaan kesihatan. Happy birthday En fizo semoga dimurahkan rezeki yang luas dan diberikan kesihatan yang. Anuar Zain.

Antara ucapan dan doa ialah. Sasqia Dahuri. Happy birthday boss fizoomar.

Hepi beday shidi. Semoga ayah sentiasa dirahmati Allah SWT. Sanah Helwah untuk ayahanda.

Kata orang Ayah adalah cinta pertama anak perempuannya. Semoga di hari bahagia iniAllah SWT sentiasa memberikan taufikrahmatbarakah juga lindungan kesihatanhidayah dan redhaNYA untuk Sahabat sahabatSemoga sentiasa dalam lindungan Yang Maha Esa.


Wsalam Poster


LihatTutupKomentar