Diploma Kesihatan Haiwan Dan Peternakan Universiti Awam

DIPLOMA KESEHATAN HEWAN DAN PETERNAKAN ditawarkan untuk melatih graduan separa profesional dengan kemahiran dalam pengeluaran ternakan dengan penumpuan kepada pengurusan ternakan foraj dan pastura kesihatan haiwan dan pengurusan penyakit serta keusahawanan. Diploma Kesihatan Haiwan dan Peternakan adalah program pengajian tiga 3 tahun dengan jumlah 112 jam kredit.


Universiti Putra Malaysia Diploma Kesihatan Haiwan Dan Peternakan Universiti Putra Malaysia Kampus Bintulu Sarawak Diploma Kesihatan Haiwan Dan Peternakan Ditawarkan Untuk Melatih Graduan Separa Profesional Dengan Kemahiran Dalam Pengeluaran Ternakan

Peluang pekerjaan merangkumi syarikat swasta agensi kerajaan dan.

Diploma kesihatan haiwan dan peternakan universiti awam. Assalamualaikum wbtlama dah tak tulis blog blog ni semua tapi harini rasa nk berkongsi sedikit tentang kos yang orang selalu tertanya tanya lagi lagi adik adik yang baru lepas spm yang minat nak jadi vet niDiploma kesihatan haiwan dan penternakkanni adalah kos vet versi diploma. Tarikh Akreditasi ddmmyyyy. Diploma Kesihatan Haiwan dan Peternakan.

SYARAT KEMASUKAN DIPLOMA KESIHATAN HAIWAN DAN PENTERNAKAN Memenuhi Syarat Am Universiti. Diploma Kesihatan Haiwan dan Peternakan SYARAT AM UNIVERSITI Mempunyai Sijil Pelajaran Malaysia SPM setaraf dengan mendapat sekurang-kurangnya LIMA 5 kepujian Gred. Diploma Kesihatan Haiwan dan Penternakan Dahulunya dikenali sebagai.


Sheiszattyss Diploma Kesihatan Haiwan Dan Penternakkan


LihatTutupKomentar