Rujukan Pesakit Ke Klinik Kesihatan

Jika anda baru saja keluar dari hospital dan perlu rawatan susulan di klinik kesihatan sila bawa discharge notes dari hospital atau surat rujukan dari hospital berkenaan. PESAKIT YANG BIJAK ADALAH PESAKIT YANG BAWA SURAT RUJUKANNOTA.


Kk Bandar Seri Putra

Salinan Kedua Surat Rujukan yang digunapakai untuk merujuk pesakit dari satu fasiliti ke fasiliti lain di bawah KKM.

Rujukan pesakit ke klinik kesihatan. 412 Rujukan Pesakit dari Klinik Kesihatan ke Jabatan Kecemasan dan Trauma Hospital Tanpa Pakar 8 42 JABATAN KARDIOLOGI 421 Rujukan Pesakit Ke Jabatan Kardiologi Hospital Queen Elizabeth 2 9-10 43 JABATAN PEMBEDAHAN KARDIOTORSIK 431 Rujukan Pesakit Ke Klinik Jabatan Pembedahan Kardiothorasik Hospital Queen Elizabeth 2 11 432 Rujukan Pesakit Ke. Fasiliti Kesihatan Hospital Klinik Kesihatan dan Institusi Kesihatan di bawah KKM 42. Pesakit yang memerlukan RUJUKAN SEGERA ke hospital.

Rujukan Format A - rujukan pesakit yang discaj dari HBUK ke klinik kesihatan. PF Pegawai Farmasi 44. A Ser-nua klinik perubatan swasta perlu menerangkan kepada pesakit tentang keperluan rujukan kes ke hospital dengan segera.

PPF Penolong Pegawai Farmasi 5. B Bagi kes-kes yang memerlukan RUJUKAN SEGERA ke hospital pihak klinik. Rujukan Sistem Pendispensan Ubat Bersepadu SPUB - rujukan pesakit ke klinik kesihatan atau hospital yang berhampiran tempat kediaman pesakit untuk mendapatkan bekalan ubat.

Rujukan perkara no 4.


Portal Rasmi Hoshas Rujukan Ke Klinik Pakar


LihatTutupKomentar