Harga Sijil Kementerian Kesihatan Untuk Kilang

Sijil kesihatan merupakan keperluan kepada sesetengah negara pengimport dan perlu merujuk kepada kehendak negara pengimport. Peta lokasi premis kilang.


Kkm Menasihatkan Orang Kementerian Kesihatan Malaysia Facebook

Pengeluaran sijil kesihatan dapat memastikan makanan dan bahan bersentuhan makanan mematuhi keperluan ditetapkan sekaligus dapat memastikan keselamatan makanan yang dieksport.

Harga sijil kementerian kesihatan untuk kilang. Kementerian Kesihatan Malaysia untuk diserahkan sebelum tarikh. Tiada tarikh luput untuk Sijil Pengendali Makanan sijil sah seumur hidup. Bagi tujuan cetakan semula sijil pihak syarikat dikehendaki membuat bayaran sebanyak RM10000 seratus ringgit sahaja untuk setiap sijil yang terlibat menggunakan bank draft atas nama Ketua Setiausaha Kementerian Kesihatan Malaysia.

Perkara ini dinyatakan melalui memo dari Bahagian Kewangan Kementerian Kesihatan. Sesalinan Sijil Kilang atau surat pengecualian hendaklah disertakan bersama-sama dengan dokumen tender. Mohon sebut harga untuk.

Kursus Latihan Pengendali Makanan adalah kursus wajib dari Kementerian Kesihatan Malaysia untuk mereka yang terlibat dalam semua aspek penyediaan dan penyimpanan makanan. Kos Cetakan Semula Sijil. Permohonan bagi sijil kesihatan.

Pemohon hendaklah menyediakan fail khas Sijil Pengesahan Halal untuk menyimpan dokumen-dokumen berkaitan dan boleh dirujuk apabila pemeriksaan dijalankan.


Pikas Dilancarkan Pada Fasa 4 Pick 16 Jun Ini


LihatTutupKomentar