Pembantu Perubatan Kesihatan Gred 29

Gaji permulaan ialah pada Gred. Berita baik buat lepasan SRP PMR PT3Jawatan Pembantu Perawatan Kesihatan adalah di antara jawatan kerajaan yang boleh dipohon dengan kelulusan anda.


Jawatan Kosong Terkini Perda Lembaga Kemajuan Pulau Pinang Bln Disember 2014 Kerjakosongperda Job

Penolong Pegawai Perubatan Gred U29.

Pembantu perubatan kesihatan gred 29. Senarai Tugas Skop Kerja Pembantu Perawatan Kesihatan Gred U11. Berikut dikongsikan Deskripsi Tugas Pembantu Perawatan Kesihatan Gred. Contoh kursus suk kelantan bahagian kesihatan contoh pamhlet perkhidmatan kesihatan contoh laporan tahunan unit kesihatan sekolah contoh laporan kesihatan ibu bapa menjaga contoh kertas soalan pendidikan kesihatan.

Diploma dalam bidang pembantu perubatan yang diiktiraf oleh Kerajaan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya serta berdaftar dengan Lembaga Pembantu Perubatan Malaysia. Penolong Jurutera JA29 Kontrak 4. Pembantu Penilaian Gred W19 1 Kontrak 14.

Urusan pemangkuan bagi jururawat perubatan dan kesihatan awam gred u32 ke gred u36 di kkm. Pembantu Perawatan Kesihatan Gred U11. Pentadbiran dan Sokongan Kumpulan Perkhidmatan.

Calon bagi lantikan hendaklah memiliki kelayakan seperti berikut. Diploma dalam bidang pembantu perubatan yang diiktiraf oleh Kerajaan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya serta telah berdaftar dengan Lembaga Pembantu Perubatan Malaysia.


Jawatan Kosong Terkini Kkm Sebagai Pembantu Tadbir P O Gred N19


LihatTutupKomentar