Suami Tak Jaga Kesihatan Diri

Jika anda mempunyai jadual yang agak sibuk anda mungkin akan. Contohnya minta bantuan keluarga jaga.


Cinta Suami Isteri Cinta Sampai Jannah Facebook

Nak sihat kita perlukan lebih 40 jenis nutrien setiap hari.

Suami tak jaga kesihatan diri. Tak ada satu jenis makanan pun yang boleh cukupkan semua nya. Kadang-kadang kita kesian tengok suami penat kerja dan tak mahu menyusahkan mereka tetapi mommy harus utamakan kesihatan mommy dan bayi dulu. Makan Semua Jenis Makanan.

Kadang-kadang kita kesian tengok suami penat kerja dan tak mahu menyusahkan mereka tetapi mommy harus utamakan kesihatan mommy dan bayi dulu. Jaga kesihatan diri dengan sederhana. Jangan malu atau segan untuk minta bantuan suami.

Kesihatan lelaki sangat berkait rapat dengan kesihatan secara umum. Cukup mengawal berat badan anda dengan diet berkhasiat dan senaman sederhana untuk menjaga kesihatan diri dan kesihatan. Umur tidak memberi nikmat pada tubuh manusia tetapi anda tidak semestinya kurus seperti supermodel atau menunjukkan perut negatif untuk menarik suami anda.

Jangan malu atau segan untuk minta bantuan suami. Contohnya minta bantuan keluarga jaga. Minta suami jaga bayi jika mommy terlalu letih mahu berehat tidur atau apa sahaja yang mommy mahu lakukan.

Minta suami jaga bayi jika mommy terlalu letih mahu berehat tidur atau apa sahaja yang mommy mahu lakukan.


Keluarga Bahagia Selamanya Apa Hukum Suami Sakitkan Hati Isteri Isteri Yang Sakitkan Hati Suami Dikira Berdosa Suami Yang Sakiti Hati Isteri Pun Kira Berdosa Iaitu Berdosa Dengan Allah Kerana


LihatTutupKomentar