Menteri Kesihatan Dan Timbalan 2019

Datuk Aaron Ago Dagang. Timbalan Menteri II.


Kpm Menteri Dan Timbalan Menteri

Lee Boon Chye Timbalan Menteri Kesihatan hadir ke Majlis Perasmian Penutup Simposium Health Promotion in Learning Institution HEPiLi 2019 di Kuala Lumpur hari ini.

Menteri kesihatan dan timbalan 2019. Melaka 7 Disember 2019 - YB Dr Lee Boon Chye Timbalan Menteri Kesihatan telah hadir dan menyertai sesi dialog pihak Kementerian Kesihatan Malaysia. Mahathir Mohamad meletak jawatan. 2020 Kabinet Pakatan Harapan ini telah terbubar pada 24 Februari 2020 setelah Perdana Menteri Tun Dr.

Datuk Seri Ahmad Hamzah. Turut hadir dalam majlis itu ialah Timbalan Menteri Kesihatan Ketua Pengarah Kesihatan serta perwakilan Badan Bukan Kerajaan NGO sektor awam dan sektor swasta. Datuk Seri Dr Ronald Kiandee.

Symposium ini bertujuan bagi mewujudkan satu platform perkongsian maklumat dan amalan terbaik dari segi pelaksanaan aktiviti intervensi tingkahlaku kesihatan dan. Kementerian Pertanian dan Industri Makanan. Datuk Dr Noor Azmi Ghazali.

Senarai Nama Menteri Dan Timbalan Menteri Kerajaan Pakatan Harapan 10 Mei 2018 - 24 Feb. YB Puan Teo Nie Ching Timbalan Menteri Pendidikan dan YB Dr.


Portal Rasmi Kementerian Kesihatan Malaysia


LihatTutupKomentar