Produk Kesihatan Yang Menggunakan Tomato

Anda boleh nikmati tomato secara segar ataupun melalui produk tomato yang telah diproses. Namun dengan hasil kajian yang sahih kandungan nutrisi dalam tomato dibuktikan sangat bagus bukan sahaja untuk kecantikan kulit malah juga untuk kesihatan tubuh.


Manfaat Tomato Yang Luar Biasa

Hanya menggunakan bahan-bahan yang.

Produk kesihatan yang menggunakan tomato. Oleh itu bolehkah menggunakan tomato pada kulit mendapat faedah yang sama. Merupakan produk tempatan bumiputra Muslim Crystal Skin berstatus Halal dan mempunyai akreditasi GMP Good Manufacturing Practice HACCP Hazard Analysis Critical Control Point dan ISO 22000 yang dijamin selamat dan tidak memberi kesan sampingan kerana hanya menggunakan bahan semulajadi dan telah diuji secara klinikal. Namun sekiranya anda ingin memakan tomato segar pastikan penyimpanan tomato segar pada suhu bilik dan elakkan penyejukan kerana ini menyebabkan tomato.

Tomato sememangnya kaya dengan nutrisi yang baik untuk kesihatan dan kecantikan. Vitamin A yang terdapat dalam tomato membantu membran mukus kulit dan juga permukaan mata. Tomato adalah sebahagian daripada diet yang sihat kerana mengandungi antioksidan dan banyak vitamin dan mineral.

Kami melihat kajian mengenai potensi faedah tomato. Ia bertindak sebagai penghalang yang berkesan terhadap virus dan juga bakteria yang. Kandungan air tomato adalah sekitar 95.


Cystalex Singapore Cara Penggunaan Harga Testimoni Pengguna Produk Yang Ini Akan Membantu Anda Melupakan Sistitis Kesihatan Sebagai Asas Kecantikan Rahsia Ke Arah Kesempurnaan


LihatTutupKomentar