Semak Ubat Kementerian Kesihatan Malaysia

Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan BPFK yang dahulunya dikenali sebagai Makmal Kimia Ubat Kebangsaan ditubuhkan di bawah aktiviti Kawalan Kualiti Program Farmasi dan Bekalan. Sebagai langkah untuk memantau produk-produk kesihatan.


Tip Pembelian Pensanitasi Tangan Hand Sanitizer Program Perkhidmatan Farmasi

Institusi ini ditubuhkan untuk menjalankan ujian Kawalan Kualiti produk.

Semak ubat kementerian kesihatan malaysia. Kementerian Kesihatan Malaysia P engilang OEM Jenama Sendiri Herba Terbesar Di Malaysia. Selamat membuat semakan dan semoga produk yang anda gunakan adalah selamat. Kementerian Kesihatan Malaysia KKM adalah suatu kementerian yang memikul tanggungjawab dalam memastikan produk-produk ini mengikuti garis panduan dan piawaian yang ditetapkan sebelum ia tiba di tangan pengguna.

Semakan produk berdaftar melalui laman sesawang BPFK. Semoga perkongsian maklumat berkaitan Semak No Pendaftaran Produk Ubat Dengan KKM Online ini dapat memberi manfaat buat semua. MAL semak ubat berdaftar semak kosmetik berdaftar Semak No.

Semua produk ubat-ubatan di Malaysia perlu berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia KKM terlebih dahulu sebelum dipasarkan kepada pengguna. Memastikan produk mengandungi bahan terlarang kementerian kesihatan malaysia.


Semak No Pendaftaran Produk Ubat Dengan Kkm Online


LihatTutupKomentar