Saya Tidak Kisah Kesihatan Saya

Kisah Saya Tidak sabar Mengamalkan kadar alam semula jadi. Asalnya saya ingin meyuarakan kekecewaan mengapa.


Public Health Malaysia Kenali Kemurungan Dan Kerisauan Apa Rasanya Jika Ada Dua Dua Saring Kesihatan Mental Anda Di Sini Www Tinyurl Com Ramlidass Facebook

Rahsia itu adalah kesabaran Steve.

Saya tidak kisah kesihatan saya. Saya menyedari bahawa saya perlu membantu mewujudkan komuniti di mana orang diberi kuasa untuk merangkul 100 peratus diri mereka Dalam kempen derma pertamanya AAAD mengumpulkan dana untuk menyokong Persatuan Kecemasan dan Depresi Amerika ADAA yang dia puji dengan memberi tumpuan dan maklumat yang dia perlukan untuk menangani kesihatan. Kisah Saya Tidak sabar. Saya tidak mahu menulis panjang pun hingga menggali polisi KKM dan usaha pendidikan kesihatan.

Menerima kebenaran baru saya. Sekiranya ada yang memberitahu saya pada usia 20-an bahawa saya akan menulis tentang hidup dengan pelbagai penyakit kronik pada usia 40-an saya pasti akan ketawa. Apabila saya menamatkan ijazah Sarjana dan bekerja untuk menjadi kaunselor saya.

Saya telah mengalami pelbagai gejala sejak usia 10 tahun tetapi kemarahan saya jarang berlaku dan tidak. Mencari suara saya. Membuat diva dalam talian saya.


Kisah Minyak Pati Dan Emosi Mood Pati Book Cover


LihatTutupKomentar