Langkah-langkah Meningkatkan Pelancongan Kesihatan Di Malaysia

Sebagaimana yang kita sedari industri pelancongan memainkan peranan yang semakin penting dan dominan sebagai nadi ekonomi dalam menjana pertumbuhan ekonomi dan memangkinkan pembangunan di Malaysia. Menurut akhbar Berita Harian pada tahun 2018 sebanyak 12 juta pelancong kesihatan telah melawat Malaysia.


Industri Pelancongan Kesihatan Di Malaysia Pdf

Kesimpulannya terdapat pelbagai langkah yang dapat dirancang dan dilaksanakan untuk meningkatkan sektor pelancongan di negara kita.

Langkah-langkah meningkatkan pelancongan kesihatan di malaysia. Langkah-langkah bagi meningkatkan pelancongan kesihatan di Malaysia Pelancong kesihatan merujuk kepada pelancong warga asing yang datang melawat sesebuah negara bagi tujuan perawatan dan perubatan dan pada masa yang sama makan angin. Pelancapan perubatan popular di Malaysia dengan Majlis Pelancongan Kesihatan Malaysia. Secara tidak langsung industri pelancongan kesihatan.

Berikan pendapat anda tentang langkah-langkah memajukan industri pelancongan kesihatan di Malaysia. Semua langkah di atas diumumkan supaya industri pelancongan kesihatan negara dapat berkembang dengan lebih baik dan menjadi peneraju utama bagi industri pelancongan kesihatan di rantau Asia Tenggara.


Tomorrow Is Certain Pelancongan Kesihatan Di Malaysia


LihatTutupKomentar