Menteri Kesihatan Malaysia Dan Timbalan

Senarai menteri dan timbalan menteri 2021. Perdana Menteri Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob kanan mengumumkan.


Kementerian Kesihatan Malaysia Yb Lee Boon Chye Timbalan Menteri Kesihatan Mengucapkan Selamat Menyambut Tahun Baharu 2020 Kepada Seluruh Rakyat Malaysia Facebook

16 menteri dan timbalan menteri dari Sabah Sarawak 16 menteri dan timbalan menteri dari Sabah dan Sarawak diumumkan sebagai sebahagian anggota kabinet baharu di bawah kepimpinan Perdana Menteri.

Menteri kesihatan malaysia dan timbalan. Senarai penuh nama anggota jemaah menteri dan timbalan menteri kerajaan persekutuan Malaysia ini akan dikemaskini dari masa ke semasa sebaik sahaja terdapat sebarang perubahan atau rombakan. Anggota Kabinet Malaysia yang terkini terdiri daripada seorang Perdana Menteri empat Menteri Kanan 27 Menteri dan 38 Timbalan Menteri. Senarai Menteri dan Timbalan Menteri 27 Aug 2021 1219 H.

UTAMA MALAYSIA DUNIA POLITIK VIDEO HIBURAN SUKAN GAYA HIDUP BISNES ENGLISH PODCAST FOTO RANCANGAN TEKNOLOGI Kabinet baharu. Bernama menyediakan sumber terkini maklumat berita sahih dan komprehensif kepada umum dan. Aras 13 Blok E7 Kompleks E Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan 62590 Putrajaya.

Pejabat Timbalan Menteri Kesihatan 1.


Portal Rasmi Kementerian Kesihatan Malaysia


LihatTutupKomentar