Sijil Penjualan Bebas Versus Sijil Kesihatan

Ia juga memastikan sesuatu makanan bebas. PUKONSA Sijil Pusat Kontraktor Sabah.


Ag Cera Global Sijil Penjualan Bebas Produk Ag Cera Facebook

Tempoh pengeluaran Sijil Kesihatan bagi premis yang telah mendapat Sijil.

Sijil penjualan bebas versus sijil kesihatan. 21 Permohonan bagi Sijil Eksport Penjualan Bebas boleh dibuat di Jabatan Kesihatan Negeri JKN atau Pejabat Kesihatan Daerah PKD Pejabat Kesihatan Bahagian PKB Pejabat Kesihatan. Beza sijil penjualan bebas vs sijil kesihatan. Kapal ini bebas berlabuh di dermaga dan boleh memulakan kerja.

Bersentuhan makanan dan sijil eksport penjualan bebas hanya dikeluarkan bagi tujuan eksport untuk memenuhi keperluan negara pengimport. Bagi pengeluaran sijil kesihatan pihak syarikat perlu memohon di Pejabat Kesihatan Daerah yang berdekatan dengan premis kerana ia akan melibatkan pemeriksaan premis dan persampelan. Permohonan sijil penjualan bebas Sijil penjualan bebas menjadi keperluan bagi sesetengah negara pengimport termasuk bagi tujuan pendaftaran produk oleh pihak berkuasa di negara pengimport.

Sijil eksport boleh dibahagikan kepada dua 2 jenis iaitu Sijil Kesihatan dan Sijil Penjualan Bebas. 2 Memudahkan proses permohonan Sijil Penjualan Bebas iaitu dalam tempoh satu 1 Hari TANPA dokumen tambahan. Adalah menjadi tanggungjawab pemohon untuk mendapatkan semua keperluan negara pengimport berkaitan keselamatan dan kualiti makanan sebelum membuat permohonan bahagian keselamatan dan kualiti makanan kementerian kesihatan.


Ag Cera Global Sijil Penjualan Bebas Produk Ag Cera Facebook


LihatTutupKomentar