Syarat Kelayakan Pegawai Kesihatan Medical Assistant

Pengalaman temuduga penolong pengawai perubatan u29 spa. Salah satu bidang kerjaya di sektor awam iaitu di bawah Kementerian Kesihatan.


1 Penolong Pegawai Perubatan Klasifikasi

Penolong Pegawai Perubatan sebagai kerjaya pilihan buat lepasan SPM yang melepasi syarat kelayakan kredit dalam beberapa matapelajaran seperti yang disyaratkan oleh Suruhanjaya Perkhidmatan Awam SPA.

Syarat kelayakan pegawai kesihatan medical assistant. Saya agak tertarik dengan bidang medical assistant. For more information and source. Assalamualaikum saya baru sahaja menamatkan pengajian di matrikulasi program satu tahundan saya masih mencari minat dan kerjaya sbb saya masih tak thu nk jadi apa untuk smbung degree.

Jurusan pembantu perubatan atau lebih dikenali sebagai medical assistant. Graduan Diploma Pembantu Perubatan boleh bekerja sebagai Pembantu Perubatan. Syarat lantikan terus ke jawatan penolong pegawai latihan vokasional gred dv35 dv37 dv39 3.

Calon adalah layak dipertimbangkan oleh pihak berkuasa melantik yang berkenaan bagi lantikan terus ke jawatan pegawai. Syarat Permohonan Penolong Pegawai Perubatan Latihan Separa Perubatan Pemohon mestilah memiliki Sijil Pelajaran Malaysia SPM atau Sijil Vokasional Malaysia SVM atau kelayakan. Syarat kelayakan penolong pegawai perubatan spa online.


Permohonan Latihan Separa Perubatan 2022 Online Diploma Dan Sijil


LihatTutupKomentar